Актуально

Оглядова інформація
Про роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року •PDF• •Друк•
••Понеділок•, 04 •жовтня• 2021, 15:53•

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень голови облдержадміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р "Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109", від 05 лютого 2021 року № 99-р "Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2020 році", протягом 9 місяців 2021 року департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації (далі – департамент) вживались відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

Протягом звітного періоду до департаменту надійшло 2211 звернення, з яких через органи влади - 1954 звернень (88,3 %), на особистому прийомі прийнято 32 звернень (1,5%), через інші установи – 225 звернення (10,2 %).

•Детальніше...•
 
Аналіз звернень громадян за І квартал 2021 рік •PDF• •Друк•
••Четвер•, 01 •квітня• 2021, 14:02•

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень голови облдержадміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р "Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109", від 05 лютого 2021 року № 99-р "Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2020 році", протягом І кварталу 2021 року департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації (далі – департамент) вживались відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян.

•Детальніше...•
 
Про роботу із зверненнями громадян за 2020 рік •PDF• •Друк•
••Вівторок•, 05 •січня• 2021, 09:13•

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень голови облдержадміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р "Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109", від 04 серпня 2020 року № 494-р "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до облдержадміністрації, районних державних адміністрацій та виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад області у першому півріччі 2020 року", протягом 2020 року департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації (далі – департамент) вживались відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян.

•Детальніше...•
 
Про роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року •PDF• •Друк•
••Понеділок•, 12 •жовтня• 2020, 14:06•

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“, розпоряджень голови облдержадміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р “Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109“, від 04 серпня 2020 року № 494-р “Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до облдержадміністрації, районних державних адміністрацій та виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад області у першому півріччі 2020 року”, за дев’ять місяців 2020 року департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації (далі – департамент) вживались відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

•Детальніше...•
 
<< •Початок• < •Попередня• 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 •Наступна• > •Кінець• >>

•Сторінка 1 з 10•

Збільшити шрифт

Перекласти іншою мовою

Авторизація



Пошук

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
2010-2020 Відділ з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів супроводження та адміністрування програмного забезпечення департаменту соціального захисту населення Кіровоградської облдержадміністрації