Актуально

Оглядова інформація
Про роботу зі зверненнями громадян у І півріччі 2020 року •PDF• •Друк•
••Понеділок•, 06 •липня• 2020, 14:14•

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“, розпоряджень голови облдержадміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р “Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109“, від 03 лютого 2020 року № 109-р “Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до облдержадміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2019 році”, у першому півріччі 2020 року департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації (далі – департамент) вживались відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

•Детальніше...•
 
Аналіз звернень громадян за 2019 рік •PDF• •Друк•
••Четвер•, 02 •січня• 2020, 17:38•

Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації постійно вживаються відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

Протягом 12 місяців 2019 року до департаменту надійшло 2676 звернень, з них через органи влади надійшло 570 звернень (21 %), на особистому прийомі прийнято 164 звернення (6 %), через інші установи - 1942 (73 %).

•Детальніше...•
 
Аналіз звернень громадян за ІІІ квартал 2019 рік •PDF• •Друк•
••Четвер•, 03 •жовтня• 2019, 09:51•

Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації постійно вживаються відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

Протягом 9 місяців 2019 року до департаменту  надійшло 2107 звернень, з них через органи влади надійшло 354 звернення (17 %), на особистому прийомі прийнято 151 звернення (7 %), через інші установи - 1602 (76 %).

Проведений аналіз звернень показує, що 91 % - це письмові звернення і 9 % - усні.

•Детальніше...•
 
Аналіз звернень громадян за ІІ квартал 2019 рік •PDF• •Друк•
••П'ятниця•, 12 •липня• 2019, 08:55•

Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації постійно вживаються відповідні заходи щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

Протягом І півріччя 2019 року до департаменту надійшло 1607 звернень, з них через органи влади надійшло 260 звернень (16 %), на особистому прийомі прийнято 49 звернень (6 %), через інші установи - 762 (77 %).

•Детальніше...•
 
<< •Початок• < •Попередня• 1 2 3 4 5 6 7 8 9 •Наступна• > •Кінець• >>

•Сторінка 1 з 9•

Збільшити шрифт

Перекласти іншою мовою

Авторизація



Пошук

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
2010-2020 Відділ з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів супроводження та адміністрування програмного забезпечення департаменту соціального захисту населення Кіровоградської облдержадміністрації